Sunday, May 1, 2011

hye blog ! nk cite something ny .ary khamis kn slalunye ad latihan sukan . so,aku yg rajin ny g la latihan sukan tu . huhu .. sdey . uma merah (penggawa) kne kawat . ta syok tol . tp terpakse kn . nk wat cm mne . mse kawat tu,tetibe perut aku sakit . ta tau nape . mybe sbb ta mkn dri pgi kut . alaa.. cm ta knal aku . aku mne ske mkn sgt . kekaang je aku mkn . kak nadiah,senior umah penggawa suo rehat jap . duduk kt tepi padang . aku pown duduk la . pas da ok,g la kawat balik . tnga nk kawat ny,kpale cm pening2 . ta nmpk pape . gelapp jee .. pstu rse cm nk tumbang . ustazah ckp mke aku pucat giler time tu . pucat cm mayat hidup . aku igtkn knape la . rupe rupenye aku hampir2 nk pengsan . tp nasib baek x pengsan . x memasal kn kne cermah ngan ckgu . ergh ! tadah je la telinga ny . aku ny pown satu ! da tau ad latihan pstu kne balik lmbt makan la ! eee !!! nyesal aku ta mkn . ta psl2 kne ceramah free ngan MAMA , NAJIHAH , DZULHAKIEM n AFIQ ANIQ 
Bila Pipa mula merepek, maka tercetuslah luahan hati di atas ini :)

0 comments:

Post a Comment