Friday, August 12, 2011

pipa comell ?

tak psl2 dpt nme bru . 'pipa comell' .. hesh .. bnyk tol nme aku ny . nak tau tak cm ne ley dpt nme tu ? cm ny ...
ary tu, mama ajk g satu tmpat yg aku tak tau pown nme tmpat tuu .. time tnga syok jln2 ny, ade abg tu tepuk bahu aku . pehh ! sakit ley rk ! da la tgn besar gedabak cm tapak kaki ank gajah lgy nak maen tepuk2 owg lak . huh !! bengang je .. nasib baek bulan puase . kne bnyk b'sabar ckit .
abg tu tnye la nme spe . g cni ngan spe . blablabla....

dy : nme awk spe ?
aku : abg nak tau nme panjangg ke nme yg owg selalu panggil ?
dy : klau nme panjang ?
aku : afeeeeeeeeeeeeeeffffffaaaa
dy : awk nganjeng abg kew ?
aku : agk betol jwpn abg tu . hehe .. peace :P
dy : yewla .. klau nme panggilan
aku : pipa :)
dy : pipa ? cm nme mnje jew
aku : panggilan n mnje
dy : ouh .. pipa dtg cni ngan spe
aku : ngan mama ..
dy : mne ? abg tak nmpk pown abg pipa
aku : abg rabun ea ? dpan tu spe (time tu mama kat dpan dy je . jarak kire2 50cm gak la)
dy : mama ke tu ? laa .. igtkn kakak .
aku : kakak tak de kt cni . tu mama laa . nape abg ckp tu kakak kte ?
dy : sbb tngok mke cm mude sgt . igtkan kakak . abg bwu nak ngorat td
aku : kte ckp ngan ayah ! pdn mke abg nnty kne mara
dy : abg maen2 je la .
aku : abg ny tnye owg nme sape, nme abg spe ?
dy : nak tau jgak ke ?
aku : tak nak bgtau da la ! mlz nak layan !
dy : elelelele ..... majok pulak pipa comell ny .
aku : hek ? comell ke ?
dy : comell . da la comell . putih lak tu
aku : time kaseh puji
dy : same-same pipa comell
aku : abg ! cpat la bgtau nme abg sape
dy : okayy..okayy.. nme abg ***
aku : okayy ! kte panggil abg comell ea sbb abg panggil kte pipa comell
dy : yewla dik .
aku : huhu .. kay la bang . mama da panggil tu . nnty jmpe lgy ea . bye2


sejak dari ary tu smpai skrg abg comell asyik panggil aku pipa comell jewk . klaka lak bile dnga balik . huhuhu ... bengang je un ngan abg tuu .. :D
Bila Pipa mula merepek, maka tercetuslah luahan hati di atas ini :)

2 comments:

  1. sape abg ue ?? awk x cite kt kte pown .. huhu ..

    ReplyDelete
  2. tak ea ? heheheh ... nnty kte cite ea .

    ReplyDelete