Friday, April 27, 2012

Beats :)

Haii Assalamualaikum .. Aku nak bagitau nii . Hari tu Azhad ade bagi aku beats . Wahh terharu betull . Tak pernah2 kawan aku bagi hadiah semahal tuh . Ni baru first time kott . Act beats tu untuk tisya *girlfriend Azhad* tapi azhad cakap dengan aku dia nak bagi orang lain je beats tu sebab dia nak clash dengan Tisya . Hmm. ..... Complicated mcm Aina & Luqman pulak diorang nihh --'

Lepas aku dapat beats tuh, adik aku dengan kakak aku pun join beli jugak . Adik aku beli colour blue yg macam kat bawah ni

Cantik kan blue dia .?


Yang kakak aku beli colour ni


Yang aku dapat colour ni

Azhad ni macam tau2 je aku suke merah hitam


Smart kan ? Tapi aku nak lagii ! Almaklumlah, aku ni orangnya bukannye reti bersyukur . Da dapat satu mesti nak lagi :D Aku nak colour pink . Sweet gileer kott pink dia . Ni ha gambar dia




Kalau aku dapat , confirm aku pakai hari2 bende alah ni . *macam banyak duit je nak beli kan :3
Kay that's all for today . Byee

p/s : kalau la ayah belikan beats tu .............................. :(


Bila Pipa mula merepek, maka tercetuslah luahan hati di atas ini :)

0 comments:

Post a Comment