Monday, June 18, 2012

This Is Me ~ :D

                                                                                                 
 
OHaii Assalamualaikum .. Today I want to talk about me myself :)
Ok .First of all ..... da tau kan bio aku ?  Haish buat ape nak bagitau lagi kalau gitu . Aku nak bagitau perangai aku yang sebenar . Aku nii sebenarnye ade 4 mood :
1 - mood manja
2 - mood sengall
3 - mood 'moody'
4 - mood serius
Bile mood manja datang, aku mesti merajuk secara tibe-2 ok . ULANG SUARA . Merajuk secara tibe-2 . Haha . Dari kecik aku memang kuat merajuk kott . Bile mood sengall datang pulak, confirm tak cukup nafas nak bercakap . Asyik gelak je memanjang . TAPI ! Kalau mood 3 & 4 tu dah datang, jangan berani-2 korang nak bertegur sapa dengan aku ea . Kalau kene marah nasib la kan , sape suruh cari pasal :3

Ok perangai yang kedua pulak , aku ni agak brutal sikit . Haha . Aku pun tak perasan sebenarnya . Tapi bila mama kak long and adik asyik cakap dialog yang same je "kak ngah ni macam lelaki la" baru aku perasan . Selalu kan kalau lepas hantar kaklong balik segamat, adik mesti nangis . Tapi aku tak nangis pun . Sebab aku takde rase nak nangis . Sepatutnye kan aku yang nangis sebab aku ni perempuan ! Haha . Aku kalau kat rumah seriously serupa lelaki . Kalau orang tengok pun mesti tak kenal and taknak mengaku yang diorang kenal aku . HUHU SEDIH :'(

And last sekali perangai aku ni, aku ni kadang-2 suke pendam perasaan , kadang-2 luahkan kat orang lain . And aku akan luahkan kat orang yang aku percaya je . Tapi malangnye orang yang tempat aku nak luahkan perasaan tu buat dunno je . Hmm . Ape la nasib ~ Pada aku la kan, aku lagi suke cerita problem aku kat kawan aku daripada mama or kak long tau . Tak tau kenapa . Maybe sebab dah biasa kot . Hmm .

Eh da maghrib la ! Bubbye . Nanty mama bebel kalau tak tutup lappy . Haha . Assalamualaikum :*


Bila Pipa mula merepek, maka tercetuslah luahan hati di atas ini :)

0 comments:

Post a Comment