Friday, November 4, 2011

aku still teenagers --'

ary ny aku kua g uma nad kul 8.30 p.m. nak g uma owg haruslah pkai lawa2 wangi2 kann .. aku juz pkai bju angry bird, cardigan hitam, jeans and tudung syiria colour merah hitam . make-up pown ala kadar je . juz pkai eyeliner and lipbum . then bwk handbag . kak long asyik ckp cre pemakaian aku nyh cm owg dewase larh..,,cm owg nak g dating larh..,, adoiii--' aku pkai cm byase je kut .. kalau nak dating pown nak g ngan sape ? tetttttt ........... hahaha

for information: aku still teenagers .. belum dewase lgy and tak berape nak matang lgy .. meh aku bagi biodata aku ,,,,,


nama ? nur afeefa shaheera binti abu bakar
boley panggil ?  kak ngah, efa & pipa
birthday: 15 febuari 1998
lahir kat mane ? hospital pakar johor (dengan banggenye!)
alamat ? secrett ......
hobi ? denga lagu, ske nyanyi, tulis pown kdg2 jep, blogging, on9 & tdo !!!
cite2 ? haruslah nak jd lawyer

yg laen2 tu sambung nanty je la ea . GTG ~
Bila Pipa mula merepek, maka tercetuslah luahan hati di atas ini :)

0 comments:

Post a Comment