Sunday, November 27, 2011

bengang + tak puas aty = tension !!

argh !! i hate this situation ! aku tnga tak puas aty ngan h***** & tnga bengang dgn z** .. aku nak cite pasal h***** dlu .

aku tak puas aty ngan mamat nyh coz dy cabar aku . aku ny da la tak ske kalau owg cabar aku . dy ley ckp cm ny kalau aku tak nak dy kcau aku

 "awak kne mintak couple dgn kawan awak ,, pastikan jantina lelaki . then, bru org tak kcau awk lagi"


pergh ! menyirap la seyh lpas dpt message tuh ! dy pk aku ny cm dak perempuan laen ke ?! mintak couple ngan budak lelaki sesuke aty ! uft i hate you ! aku bukan nye SS a.k.a SYOK SENDIRI  cm dowg tuh . tergedik-gedik mintak kat budak lelaki,, nyampah !

okay ! pasal h***** da cite . skrg nak cite pasal ke'bengang'an aku dgn si z** pulak

lpas h***** ckp cm tu,, twos aku igt kt z** nyh . aku pk2 balik, kawan lelaki aku yang ade mke 'aku tak kisah' ny z** sowg je la . yg laen sume HARAMMMM ..... aku ckp pasal couple,, mule la dowg nak perasan lah, belagak macho lah and what-so-ever .
okay, back to the story . bile aku terpk z** tu,, aku twos ler mintak dy . time aku type message, hanye ALLAH je yg tau betape bengangnye aku lpas tekan button 'send' .. huhuhuhu ...... meraung giler2 tauk sbb da bengang tahap gaban ... hua !!!!!!!!!!!!!!!! apela malang sangat nasib aku ary nyh --' :'( da la tnga hangen 1 badan pastu bengang pulak . adoiii ... tension dowk !!!! bnde2 cm ny ley wat aku tension . bile aku tension, aku akan pening2 dan muntah2 mcm kne gastrik . tak ske tauk ! ergh --'

p/s : kalau sesape dalam situation ny, tolong sediakan panadol activfast dlu b4 wat decision and tension
Bila Pipa mula merepek, maka tercetuslah luahan hati di atas ini :)

0 comments:

Post a Comment