Friday, November 25, 2011

imaginasi tinggy --'

best jadi babysitter even skejap je . td, aku ngan kawan aku (laki) jge anak kawan mama jap . comell baby tuh .. ktowg maen pondok2 .. aku jadi mummy, kawan aku jadi daddy .. ktowg berangan, ktowg ade anak tunggal yg name dy tania adriana . tu pown kalau aku kawen ngan dy la *gatal jugak aku ny :)* ..

td time leypark ngan dy,, ktowg cecite la nak jd ap bile da besar nanty .. kawan aku ckp dy nak jadi arkitek or pilot . memang sesuai kalau dy dpt jd cm ap yg dy nak coz arkitek and pilot sume handsome2 .. hee :D

aku pulak, bile da besar nanty nak jd lawyer *bukan lawyer buruk tau* .. lpas ckp pasal cite2 , dy tetibe ckp "kalau ad anak cm fahim kan best . da la comel,, senang nak jge" .. terkejut beruk aku dnga dy ckp cm tu .. meremang pulak bulu roma . then aku ckp la kt dy "tp aku lgy ske kalau ad anak perempuan,, boley jadi geng . aku kan perempuan" .. aku pown tak tau cm ne aku dgn beraninye ckp kt khairul cm tu .

pastu mule la dy berangan tah pape . imaginasi tinggy ! haha .. kdg2 aku rse nyesal sbb jd babysitter dgn khai,, kdg2 rse best pulak . aku tak tau ap yg aku rse skrg ny . hurm .. no comment la . :)
Bila Pipa mula merepek, maka tercetuslah luahan hati di atas ini :)

0 comments:

Post a Comment